Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
huckybear66 - 30-12-2016 10:18:39
Auto & Vervoer

Kleur van mijn auto

Ik heb een nieuwe up 2017 gekocht en de verkoper vroeg na het inruil en uitvoering gedaan te hebben, welke kleur wij wilde , de verkoper wees ons een grijze auto aan en deze wilde wij niet toen wees hij een passaat aan met de kleur wit metalic, deze vonden we mooi. de importeur gebeld en deze was te leveren zij de verkoper. toen wij na een week of 9 de auto haalde , kwam de verkoper ons verwelkomen en was zo heel blij over de kleur, maar toen wij dichter bij kwamen leek het licht grijs metalic.de vekoper vertelde , dat dit kwam omdat de auto binnen stond. thuis gekomen was het dus niet de kleur,gebeld met de verkoper (mails gestuurd naar de directie die hier niet op reageren)en deze vertelde mij , dat het de zelfde kleur (edelweis) was als op de bon stond, maar ik vertelde dat het niet de kleur was die hij had aan gewezen.hier was niets meer aan te doen , belt u de importeur maar en deze deed er ook niets aan en verwees mij weer terug.wij werden na 2 weken door de chef verkoop gebeld en deze vroeg wat ik dan wilde ,ik wilde dat ze de auto voor het gekochte bedrag terug namenen we een ander zouden uitzoeken, maar dat kon niet de auto was tweede hands.ik heb het bij klachtenkompas aangegeven maar daar is deze a-pont amsterdam niet bij aangesloten.
misschien is er iemand die weet wat ik hieraan kan doen.
de auto gekocht bij de firma a-point amsterdam zuid oost .