Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kabelventje - 10-01-2017 23:49:32
Computers & Telefonie

Ziggo horizon

Niet om het een of ander, maar 95% van de klachten met en over internet/tv providers is te wijten aan onkunde , te hoge verwachtingen en slechte binnenhuis installatie's. er worden te pas en te onpas versterkers, splitters en range extenders geplaatst zonder enige kennis van zaken. (ook door " installateurs")men heeft ook vaak te hoge verwachtingen van b.v. draadloze verbindingen. er word hierin geen rekening gehouden met muren, verdiepingen, bouwmaterialen en signalen in de omgeving.  ook worden de invloeden van 4g telefonie/data op de tv ontvangst onderschat. dan zie je pas wat een stekker met plastic kapje voor meuk is. en gewoon stug volhouden " ja maar vroeger had ik geen problemen" duhh....  en dit is maar een kleine greep. ook veel gehoorde klacht: "ik haal de beloofde snelheid niet", nee.. blijkt vaak allerlei troep op pc te zitten die dit onderuit haalt. heel vaak word ook niet rekening gehouden met het feit dat ook al heb je een supersnelle draadloze verbinding , toch het apparaat met de laagste snelheid ,die van de rest bepaald.

dus kijk eerst eens alle apparaten en bekabelingen van je zelf eens goed na alvorens te klagen.....