Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 11-01-2017 23:26:14
Computers & Telefonie

Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data

U hebt in spanje, zonder verstand van zaken te hebben, op goed geluk een simkaart geactiveerd. u hebt vervolgens allerlei aannames gedaan en belangrijke sms-berichten genegeerd. en nu is het de schuld van tele2?
back to reality: u hebt lukraak een telefoon gekocht en een simkaart geactiveerd. u bent gaan prutsen en hebt onbewust een dure dienst aangezet, namelijk 3g in het buitenland. en die dienst is gaan werken, u hebt met uw telefoon flink wat data gebruikt. omdat u uw telefoon zo had ingesteld.
ondanks alles vindt u het onredelijk dat u de gevolgen (kosten) moet dragen voor uw eigen handelen.
vraagje: snapt u dat ik uw houding onredelijk vind? u bent uzelf bewust van het feit dat u geen verstand van telefoons hebt. u had rustig kunnen wachten tot u weer in nederland was om alles eens rustig, eventueel met behulp van de klantenservice, door te nemen en te installeren. helaas, dat hebt u niet gedaan.
positief gezien: u hebt weer wat geleerd. en ja, dat kost leergeld. € 300 in uw geval.