Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marjaa - 12-01-2017 21:50:15
Computers & Telefonie

Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data

@akkerdistel: gisteren gevraagd aan tele2 om ook aan hun kant data uit te zetten. volgens diegene van klantenservice kan dat niet.

@diewilik: ik heb een schriftelijke verklaring van de coolblue medewerker. probleem was dat alleen mobiele data uitzetten niet afdoende was. dat had ik zelf al gedaan. er moest op een lastig te vinden onderdeel ook wat gedaan worden. bovendien lukte het alleen na update android.
het enige probleem dat ik met tele2 eerder had, was dat ik niet op mijntele2 kon komen. aangezien er nooit bijzonderheden waren rond mijn abonnement, en zij het goedkoopste abonnement aanboden voor mijn gebruik, was er voor mij als weldenkend mens geen reden om over te stappen.