Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 12-01-2017 23:25:34
Computers & Telefonie

Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data

Tuurlijk, u hebt alle begrip gemist. en ik heb in uw vraag alle nuance gemist en met name het erkennen van uw eigen verantwoordelijkheid. pas in een reactie op een antwoord meldt u 'mijn fout'. maar in uw vraag haalt u maar van alles aan in uw poging uw eigen verantwoordelijkheid weg te strepen. tsja, dan krijg je dus ervaren en deskundige forumdeelnemers die u toch echt even wijzen op wat u zelf had kunnen voorkomen. als bedrijven volledig in de fout gaan, worden zie hier snoeihard aangepakt. maar als consumenten zich verschuilen achter naïviteit en alleen maar met de vinger naar het bedrijf wijzen, krijgen ze -volledig terecht- dezelfde behandeling.
wellicht ten overvloede, maar hier nogmaals herhaald: zonder verstand van zaken hebt u een nieuwe simkaart in een nieuwe telefoon geïnstalleerd. u hebt daardoor het dataverbruik per ongeluk aan laten staan. tele2 stuurt u, zeer klantvriendelijk, een bericht dat uw dataverbruik opvalt. u kiest ervoor omdat bericht te negeren. want u denkt 'hé mijn provider, dat zal wel reclame zijn'. en vervolgens wilt u wel dat tele2 u tegemoetkomt, want u kunt er toch niets aan doen dat u het allemaal niet snapt.
tsja, waar eindigt begrip en begint zelfreflectie?

@awyeah28: jaaaaa, dank je voor deze begripvolle reactie. dat begrip heb ik inderdaad erg gemist.