Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 13-01-2017 00:27:38
Computers & Telefonie

Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data

Het verhaal is een beetje onwaarschijnlijk. het nederlandse nr. van tele 2 is 020 7544444 daar kunt u ook terecht voor blokkering van uw nummer, hetgeen onmiddellijk geschiedt. sterker nog deblokkeren lukt niet. u ontvangt binnen 3 dagen een nieuwe simkaart die u alleen via mijn tele2 kunt activeren. het probleem ligt aldus niet bij uw provider maar bij uzelf.