Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 07-02-2017 12:26:52
Auto & Vervoer

Parkeeroverlast

@amberhout parking , 

reglement ombudsvrouw school : 


artikel 8
iedere deelnemer, personeelslid of extern belanghebbende heeft het recht een klacht in te dienen over naar zijn oordeel onjuiste of onbillijke gedragingen (besluiten, handelingen of nalaten van handelingen) van organen, personeel en deelnemers van het regio college.
1. een klacht kan mondeling of schriftelijk ingediend worden.2. indien een klacht schriftelijk wordt ingediend zijn de artikelen 11, 12 en 17 van toepassing.
3. indien de klager dat wenst, wordt door of vanwege de ombudsman medewerking verleend bij het op schrift stellen van de klacht.
4. indien de ombudsman het in het belang van het onderzoek noodzakelijk acht, kan de klager gebruik maken van de faciliteiten van het tolkencentrum 


behandeling klachten :


artikel 11
de schriftelijk klacht bevat tenminste:
a) de naam en het adres van de klager;
b) de dagtekening;
c) een omschrijving van de gedraging waarop de klacht betrekking heeft en de mededeling wie zich
aldus heeft gedragen;
d) de reden waarom de klager bezwaar heeft tegen de gedraging;
e) de ondertekening 


artikel 12
de ombudsman bevestigt de klacht schriftelijk en zendt een afschrift aan degene op wiens gedraging de klacht betrekking heeft ( dat word dus de hele school) 

rapportage ,


artikel 17
1. wanneer een onderzoek is afgesloten, stelt de ombudsman een verslag op waarin hij zijn bevindingen en zijn oordeel weergeeft. tevens wordt in het verslag vermeld, of en zo ja, welke aanbevelingen worden gedaan.
2. de ombudsman zendt zijn verslag aan het verantwoordelijke betrokken bestuursorgaan of de perso(o)nen op wiens gedraging de klacht betrekking hebben en in voorkomende gevallen aan het college van bestuur .