Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 15-02-2017 14:59:57
Auto & Vervoer

Kiwa

4mmirage.

bedankt voor uw feedback. omgekeerd ken ik dit probleem om autoriteiten en organisaties in duitsland te kunnen bereiken. er worden wel (grosszügig) gratis nummers aangeboden, maar daar heb je vanuit het buitenland helemaal niets aan en veel (semi-)overheidsorganisaties sturen een gefrankeerde antwoord-enveloppe mee met een duitse postzegel erop.

u heeft in zoverre een punt, dat veel organisaties niet over de rand van het eigen kleine bordje willen kijken. mèt link heb ik kiwa deze topic vanmorgen vroeg al gestuurd, maar krijg géén reactie (zelfs geen bevestiging) en op het vriendelijke verzoek direct op de kassa-topic te reageren zie ik tot nu toe óók nog geen enkele beweging.

klant in het middelpunt ...? of klant aan de buitenlijn gepositioneerd? dat lijkt mij hier de vraag voor dit soort organisaties.

tip: de kiwa-medewerkers kennen dit up-load-probleem klaarblijkelijk al langer, maar er is een onbekwaam veranderings-management. ga daarom lekker aan de alster op een bankje in de zon zitten en vergeet even uw slechte ervaringen .... het op één na aller-digitaalste land van de hele wereld laat groeten.

in afwachting op een antwoord van kiwa ... ... ...