Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Wil_H - 08-03-2017 12:00:49
Vrije tijd & Tuin

Geldigheidsduur resaurantcadeaukaart

volgens hun site:
"http://veelgesteldevragen.restaurantcadeaukaart.nl/article/35-mijn-restaurantcadeau-is-verlopen" target="_blank">http://veelgesteldevragen.restaurantcadeaukaart.nl/article/35-mijn-restaurantcadeau-is-verlopen":
mijn restaurantcadeau is verlopen, wat nu?
wij hanteren een coulanceregeling van 3 maanden na de dag dat de cadeaukaart is verlopen. valt u binnen deze 3 maanden? dan adviseren wij u om uw 19-cijferige kaartnummer naar ons te verzenden via vragen@restaurantcadeaukaart.nl o.v.v. coulanceregeling. u ontvangt dan, mits u binnen de gestelde termijn valt, een nieuwe cadeaukaart die opnieuw 1 jaar geldig zal zijn. restaurantcadeau is genoodzaakt hiervoor administratiekosten in rekening te brengen.

maar.... er moet wel op de kaart staan dat deze geldig is tot uiterlijk die en die datum. als er alleen een uitgiftedatum op staat dan is de kaart 5 jaar geldig.
dus als die kaart inderdaan een einddatum heeft en nog binnen die 3 maanden valt heb je geluk, anders heb je inderdaad te lang gewacht met het verzilveren.
misschien is er een restaurant bij jou in de buurt dat coulant wil zijn, maar ze hoeven dat ding niet meer te accepteren.