Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
speeeri - 10-03-2017 13:05:35
Computers & Telefonie

I-pad 2 air op vreemde wijze "krom" getrokken. apple zegt "niet ons probleem"!!

hoi, ik heb het zelfde probleem.  is op precies de zelfde manier krom getrokken.  ik heb contact opgenomen met apple die verwezen bij naar de store in den haag. en idd geen garantie. ik heb de ipad pro bij belsimpel gekocht. naar belsimpel verstuurt ook geen garantie.  ook ik heb niets met de ipad gedaan. maar kromtrekken is niet hun probleem echt belachelijk voor zo'n duur apparaat. hoop dat meer mensen zich melden zodat kassa misschien iets kan doen. echt heel arrogante houding van apple.