Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Moet vodafone de opzegging per e-mail van mijn eenjarige abonnement verwerken?
U heeft een abonnement afgesloten via studentmobiel.
u bent toen accoord gegaan met hun bemiddeling om het abonnement af te sluiten.
om het abonnement op te zeggen zult u zich moeten houden aan de regels van vodafone
zoek in https://www.vodafone.nl/my/abonnementen/instellingen/mijn-abonnement.shtml" target="_blank" data-login-text="zoek de einddatum van je contract op in my vodafone.">my vodafone of de https://www.vodafone.nl/_app/link/usecase/?usecase=contractenddate" target="_blank">my vodafone app de einddatum van je contract op. daarna zeg je het abonnement op via telefoon of een formulier. beheer je meerdere aansluitingen? neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.
opzeggen via telefoonbel naar 1201 of 0800-0094
opzeggen via het opzeggen formulier
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/formulier_opzegging_abonnement.pdf" target="_blank">download het formulier en stuur het op naar:
vodafone afdeling annuleringen
postbus 1500
6201 bm maastricht
dus wat is makkelijker dan nu bellen en een bevestiging te vragen?