Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 23-03-2017 21:56:17
Vakantie & Reizen

Prenium kiosk

Hallo cassicassii , 

waarom heb ik een factuur of een aanmaning ontvangen?

als u de premium kaart telefonisch hebt besteld is uw bestelling (met uw toestemming) opgenomen. u hebt tijdens het gedeelte van het gesprek dat is opgenomen, toestemming gegeven voor een automatische incasso van uw rekening, of u hebt aangegeven op een andere wijze te betalen. als in het eerste geval het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven (bijvoorbeeld omdat er tijdelijk geen geld op uw rekening stond) ontvangt u een factuur. een factuur wordt per e-mail en/of per post verstuurd.

zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. maar verder weten ze me per mail te bereiken. hoe kom ik hier vanaf?

hoe komen zij aan uw gegevens ?

lees ook hier , het hele internet staat vol met klachten is een louche bedrijf
 
https://www.google.nl/#q=premiumkiosk+klachten&*&spf=373" target="_blank">https://www.google.nl/#q=premiumkiosk+klachten&*&spf=373