Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-03-2017 16:58:47
Computers & Telefonie

Mijn provider werkt niet mee

Hallo marion tap .

dit zou alleen pas per oktober van dit jaar zijn volgens ons contract)

waarom stapt u nu al over, als dit pas kon in oktober , volgens uw contract ? u heeft zich niet aan de voorwaarden / overeenkomst gehouden . 

sluit uw aanbieder u af van internet, televisie of telefonie omdat u zich niet hebt gehouden aan de overeenkomst? dan kan de aanbieder hiervoor kosten in rekening brengen. u moet bijvoorbeeld de resterende maanden abonnementsgeld in één keer betalen.

u leest in de algemene voorwaarden in welke gevallen uw aanbieder u zal afsluiten.

bron : consuwijzer.nl