Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Wil_H - 24-03-2017 17:37:20
Computers & Telefonie

Mijn provider werkt niet mee

vraag aan kpn of ze je alsnog zo spoedig mogelijk willen aansluiten en betaal die 400 euro aan online.
je had pas in oktober van provider kunnen wisselen volgens jullie contract, dus daar kom je niet onder uit.
ik vindt het wel enigzins vreemd dat je schrijft "wij zitten al heeeel veeel jaren bij online." en "wij zijn/waren erg ontevreden met online daar wij regelmatig geen internet, telefoon of interactieve tv hadden.'
als dat inderdaad het geval was dan had je ze al lang buiten kunnen gooien door te blijven klagen en te blijven hameren op hun wanprestatie.
dan had je al na 2 maanden kostenloos op kunnen stappen omdat online blijkbaar niet in staat is om te leveren wat ze contractueel verplicht zijn.
ik heb het geluk dat ik bij een provider zit waar zelden of nooit problemen zijn, maar als ik wel problemen heb dan krijgen ze van mij een mailtje dat ik dat en dat probleem heb met mijn internetverbinding en dat ze precies 14 dagen de tijd hebben om het op te lossen en dat ik anders overstap naar een andere provider.
mijn internet problemen zijn altijd binnen de 10 dagen opgelost.