Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 24-03-2017 19:14:29
Computers & Telefonie

Mijn provider werkt niet mee

Jullie hebben vorig jaar iets in jullie contract gewijzigd en zaten toen weer aan een jaarcontract vast. 
dat jaarcontract daar zit je aan vast en moet je betalen of je eerder opgezegd hebt of niet,
we konden het zo regelen dat wij online konden houden tot oktober en kpn uitgesteld van contract dat gaat nu per oktober pas in.....
als je dit geregeld hebt, dan zou je nog steeds gebruik kunnen maken van het pakket van online.
daar is dus iets misgegaan. heb je dat schriftelijk van online bevestigd gekregen?
dan moet online zich hieraan houden.
nu wil online ons niet meer aansluiten wat beloofd is
waren jullie dan al afgesloten. dan kon online het niet uitstellen.dan zul je weer aansluitkosten moeten betalen,
het is allemaal wat onduidelijk,
hoe zit dat dan met het pakket van kpn? zien jullie geen tv meer tot oktober?
waarom heb je de automatische incasso stopgezet. dan heb je toch je betalingsregeling?