Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 26-03-2017 00:00:05
Computers & Telefonie

Samsung galaxy s6 edge scheur tijdens het opladen van telefoon.

Beste samed,

dien uw klacht in bij https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">klachtenkompas.nl. dynafix is daar actief, wat u enige kans geeft op een oplossing. wel is het zo dat u zelf, na meer dan zes maanden bezit, aan zult moeten tonen dat het defect niet is ontstaan door verkeerd gebruik. in het geval van een barst lijkt me dat vrij lastig. het zou kunnen dat de accu te heet is geworden tijdens het laden en daardoor is gaan uitzetten, wat tot de breuk heeft geleid. dat zou dan aan de accu zichtbaar moeten zijn.

uw leverancier is in principe uw aanspreekpunt en dient de reparatie voor u af te handelen, maar ik begrijp dat u zelf uw toestel hebt opgestuurd naar samsung? wat was de reden dat u geen contact met de leverancier hebt opgenomen over het defect?

overigens is over dynafix al bijzonder veel geschreven. typt u op google maar eens de zoekterm "dynafix onterecht" in...