Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ju
Jumanah - 30-03-2017 15:18:00
Voeding & Gezondheid

Verkade

De actie loopt nog. ik kreeg dezelfde melding op mijn iphone. toen heeft mijn broer de codes op zijn pc ingevoerd kwam hij wel in het volgende scherm. hellaas krijg ik als nog de netflix kaart niet omdat ze kijken vanaf welk ip adres de aanvraag gedaan is. er wordt per ip adres maar 1 kaart verstuurd. ik ben hier al over aan het klagen maar ben bang dat ik aan het korste eind trek. de codes die ik had zijn nu ook niet meer geldig en komen terug als al gebruikt.

ik had de regel over per ip/woon adres niet gelezen en kwam daar pas later achter. heb ook keurig een bevestiging gekregen dat een een kaar zou ontvangen. dus heel raar dat ik geen geldige codes meer heb en ook geen netflix kaart ontvang omdat ik vanaf mijn internet verbinding niet instaat was de gegevens in te voeren. heb gelukkig een screenprint gemaakt van de melding die ik op mijn iphone kreeg.