Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 12-04-2017 13:12:00
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

U vertelt niet wat vodafone gedaan heeft om het op te lossen.

als het wel om een mobiel gaat, dan kunt u om het testen dit nog proberen:
status opvragen: *#30# [verzenden] om te zien of u een foutmelding krijgt.
activeren: *30# [verzenden] om nummerweergave te activeren.
van deze pagina:http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/31/nummerweergave" target="_blank">http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/31/nummerweergave

maar vodafone is er al een maanden mee bezig. als het probleem inderdaad bij hun ligt, wordt het nu wel tijd dat het opgelost wordt.