Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 04-06-2017 18:31:35
Computers & Telefonie

Opgelicht door coolblue en t-mobile

Wat een lang verhaal. ik hoop dat ik het begrijp.
je hebt op 29-11-2016 een abonnement voor €34,50 per maand afgesloten, ingang 9-2- 2017. voor 2 jaar neem ik aan. via coolblue bij t mobile. 
het contract klopte niet, je moest €54 per maand betalen ipv €34,50. 
daar heb je met coolblue over gebeld, maar er is niets uitgekomen. 
ik begrijp niet waarom je het toestel niet aangenomen hebt. heb je dat toestel intussen wel gekregen of niet?
je hebt 2 x een giga telefoonrekening betaald. wat is giga?
je hebt een verkeerd abonnement gekregen. dat zou t-moblie terugdraaien en je alsnog het juiste abonnement geven?
en die €50 waren een tegemoetkoming voor de kosten vanaf 29-11-2016? of vanaf 7-2-2017?
dan begin je zelf te rekenen en ga je het bedrag storneren en betaal je alleen wat je denkt wat je moet betalen.
de volgende rekening met belkosten betaal je niet? 
je bent afgesloten en moet al €40 kosten betalen en daar komen straks nog deurwaarderkosten bij. onderhand gaat het toch meer dan €19,11. dat zal toch meer dan €100. zijn?