Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronald eveleens - 05-06-2017 14:42:12
Vakantie & Reizen

Mogelijke oplichting supersaver travel?

Wat een apart en sarcastisch getint antwoord meneer neodutchiowaaruit blijkt dat u mijn probleem niet geod genoegh gelezen hebt en u halverweg u oordeel al klaar heeft zonder verder te lezen'
ik vertelde, als je vgerder gelezen had, dat de tickiet wel geannuleerd was, en deze is geannulee4rd door supersaver zelf binnen 4 minuten na booking, omdat ze weigerden de terugvlucht de datum te corrigeren. ik is het niet zeker of ik zelf de fout heb gemaakt of supesaver. er zijn vele klachten bekent dat supersaver zelf fouten maakt bij andere mensen en wweigert ze te corigeren. deze fouten ontdek je zodra je de vlucht bevestiging binnekrijgt en is niet eerder te zien. spersaver biedt aan om gratis een vlucht om te boeken op hun website als er fouten zouden zijn maar rekent 65 euro voor annuleringen en dan moet je opnieuw boeken. ik vertelde dus dat de boeking gedaan was om 17.50 uur vrijdag 2 juni en dus gannuleerd door supersaver 4 minuten later. echter hadden ze even zo goed niet geannuleerd bij het bedrijf wat hun betaalde, en de airlines hebben nooit een boeking binnen gehad, want zelf ook ter controle de airline contact op genomen omdat na 18.00 uur supersavger niet meer bereikbaar was. de geplande vlucht zou dus bvandaag maandg middag zijn en gaat niet door, omdat supersaver het geld vandaag maandag ochtend op hun rekening hebben gekregen omdat ze het verzoek tot betaling niet hadden afgemeld. betektn dus dat ze betaald hebben gekregen voor een boeking die niet gemaakt is bij de airlines. beteknt dat ze pas over 2 weken tot 'terug betaling' overgaan en dan op mijn persoonlijke rekening willen storten minus 65 euro. dat betekent dat er geen mogelijkheid meer is opnieuw te boeken binen 2 weken en dus zeker niet voor een vlucht voor vandaag. ben ik nu duidelijker meneer neodutchio? en dat is, geld vangen en niet terugbetalen voor een boeking die niet is gemaakt bij de airlines, fraude en oplichting. ook sugereer ik, voordat je sarcistisch mij beschuldigd van smaad en laster, verdere klachten over supersaver op te zoeken op internet, dan kom je er achter dat ik zeker niet de enige ben.