Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

divon01
divon01 - 09-06-2017 14:24:26
Computers & Telefonie

Mag hollandsnieuwe een vol maandabonnement voor 1 dag vragen omdat ze zelf te laat hebben beëindigd?

Alle reageerders,

eerst bedankt voor jullie reacties. 

inmiddels hebben wij alweer een paar mail ontvangen waar we niet op konden reageren (no-reply). eerst mail met dreigementen van afsluiten.... maar we waren al weg en afgesloten bij hn en daarna weer een mail waarin stond dat we de € 10.50 + € 10.00 heraansluitingskosten !!! moeten betalen. hoezo heraansluiten.... kan niet !!!

daarnaast vinden wij apart dat je zou moeten reageren via via facebook of twitter. (je moet het maar willen hebben). maar via een familielid zijn we achter een telefoonnummer van hn klantenservice gekomen, welke ik niet op hun site kon vinden. 026 - 845 0915.

dit nummer gebeld en zowaar een vriendelijke klantenservice medewerker aan de lijn en tot onze verbazing hoefden we die ene dag niet te betalen.
de € 10.00 heraansluiting natuurlijk ook niet. en de ten onrechte ingehouden € 10.50 hadden we zelf al gestorneerd. 

en alles is nu kwijtgescholden. al met al "eind goed, al goed".

toch nog iets positiefs over hollandsnieuwe.