Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 25-06-2017 09:04:34
Computers & Telefonie

Tele2

Op die open brief heb je goed je best gedaan, maar nu moet je nog die rekening van €960 van tafel zien te krijgen.
dat is nog niet zo eenvoudig. bij het ene telefoongesprek van 2 uur is het gebleven. nooit schriftelijk gereageerd?
dat tele2 een fout heeft gemaakt  is duidelijk. ze hebben het verkeerde abonnement beeindigd en wel jouw abonnement.
het is tele2 niet gelukt de fout te herstellen. 
bellen kun je niet meer met tele2. je zult wel elders een ander abonnement hebben genomen.
maar heb je je abonnement bij tele2 wel volgens de regels opgezegd of tele2 schriftelijk aansprakelijk gesteld omdat je niet meer kunt bellen? zo niet, dan zit je nog aan het abonnement vast en moet je nog steeds elke maand betalen. 
misschien wil tele2 dit alles op een vriendelijke manier alsnog oplossen.
zo niet dan volgt er alsnog een rekening. van de maanden die je tot nu toe niet hebt betaald en een afkoopsom als je abonnement nog niet afgelopen was.