Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 07-07-2017 01:53:30
Vakantie & Reizen

Ik heb trein ticket gekocht bij sncf voyage parijs limoges en limoges.geen ticke

Waarom heeft u op een andere wijze betaald dan op de website aangegeven staat als betaalmethodes? daarom heeft u kennelijk die problemen nu. ze reageren prima, want het staat op de website vermeld welke betaalmogelijkheden er zijn en ik zie daar geen ideal bij staan. dus nog maar eens opnieuw boeken en dan op de juiste manier betalen, maar wel zo spoedig mogelijk de gedane betaling door ze laten terugdraaien- of terug betalen, voordat de reis zou moeten aanvangen: http://help.en.voyages-sncf.com/en/contact" target="_blank">http://help.en.voyages-sncf.com/en/contact