Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 18-07-2017 09:33:28
Auto & Vervoer

Check in

Ik ben het eens met voorgaande antwoorden, u had zelf, voorafgaande aan de boeking/reis ook zelf nog even moeten controleren. maar ik vind ook dat degene die u en uw familie op schiphol heeft ingecheckt een kapitale fout heeft gemaakt door niet te zien dat er voor uw zoon geen paspoort, maar een id-kaart was. als hij/zij u daarop gewezen had, had u nog tijd gehad om een noodpaspoort te verkrijgen en was de reis zonder verdere kosten gewoon doorgegaan. wij hebben het zelf op een reis naar de vs meegemaakt dat een van de esta-formulieren niet correct was ingevuld. we hadden een o voor een 0 aangezien en daardoor was het formulier ongeldig en konden we zo niet mee. gelukkig konden we voor vertrek op schiphol nog een nieuw esta-formulier aanvragen. ook hebben we meegemaakt dat we via andere landen ook naar australië gingen. hoewel schiphol daar o.i. geen bemoeienis mee had, werd daar toch al naar ons visum gevraagd. het is bekend dat schiphol te kampen heeft met veel stagiaires die te weinig weten, maar dat zou niet uw zorg mogen zijn. ik raad u aan om een klacht in te dienen, klik https://www.schiphol.nl/nl/contact-schiphol/" target="_blank">https://www.schiphol.nl/nl/contact-schiphol/  en de gemaakte kosten daar te declareren. niet geschoten, altijd mis.