Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fenix55
fenix55 - 19-07-2017 13:23:50
Computers & Telefonie

Kpn spam

de webmail van kpn is nog uit de neanderthaler tijdperk.


de spamfilter werkt niet goed. ik krijg elke dag dezelfde mail weer binnen die ik als spam gefilterd had en blokkeren heeft ook geen zin 'veel te weinig ruimte'


wordt het niet het es tijd dat om daar iets aan te doen?  het is al weer een hele tijd geleden dat de spamfilter geüpdatet of aangepast hebben aan deze tijd.


de oplossing die de klantendienst mij voorstelde is eerder wat voor it'ers dan voor 'n gewone gebruiker. veel te ingewikkeld.


of er wordt gewoon ( door de klantendienst van kpn) gezegd ga dan naar outlook.


bovendien krijg ik sinds enkele dagen mijn gewone mails met [ spam] meldingen binnen.