Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 24-07-2017 16:04:05
Computers & Telefonie

Mcafee opzeggen

Update:

na uren proberen eindelijk iemand kunnen spreken (buitenlands callcenter). zoals te verwachten kwamen eerst de gebruikelijke smoesjes dat ik een ander mailadres heb en/of dat ik de mailtjes verwijderd zou hebben, maar er worden echt diverse mailtjes verstuurd naar mij (voor de minder gelovigen onder ons, ook de spammailbox is leeg, deze kijk ik elke week in).
hoe het kan dat er geincasseerd wordt van een verlopen creditcard is niet bekend (of willen ze niet zeggen). ze kunnen wel zien dat ik geen mcafee gebruik. annuleren van een lopend abonnement zou ook niet mogelijk zijn.
na wat overredingskracht van mijn kant was het ineens toch mogelijk om het geheel te annuleren en de volledige kosten zullen terug gestort worden. per direct wilde ze al mijn gegevens wissen, maar hier wacht ik mee tot ik de terug betaling ontvangen heb.

de bevestiging is al in de mailbox (gek genoeg komt er dus wel mail aan van hun), nu dus wachten op de betaling.

met dank voor het meezoeken van een oplossing en vooral de contactgegevens.