Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

on
ongeloveloos - 11-08-2017 20:32:13
Vakantie & Reizen

Censuur bij zoover.nl

@ aurorai: de recensie wil ik best hier neerzetten (kan hem alleen niet zo gauw meer terugvinden op m'n computer).
maar hij is enkel verwijderd omdat ik de waarheid heb geschreven over het gedrag van de parkeigenaar.

ik heb gelijk gekregen van de rechter wat betreft de borg. het park had een valse eindfactuur gemaakt met schade die voor 99% verzonnen was of al aanwezig was toen ik in het chalet kwam. verder hadden ze geschreven dat er een schoonmaakploeg nodig was geweest. kosten 600 euro. allemaal verzonnen. gelukkig was de rechter dit met me eens en kreeg ik mijn borg terug maar het park werd verder niet eens op de vingers getikt. dat is makkelijk, iemand bestelen en als je gepakt wordt hoef je enkel het geld terug te geven en verder niks.

stel dat u het zou overkomen (bv. bij een woningcorporatie), zou u dan niet uw verhaal kwijt willen en anderen willen waarschuwen? 

misschien kunnen de mensen die zo fel tegen mij zijn uitleggen waarom een park die o.a. met een valse factuur iemands borg in z'n zak steekt niet aan de schandpaal genageld hoeft te worden? en waarom mogen vakantiegangers dit niet weten? omdat ik er langer zat dan 2 weken?

@ gerbera. u schrijft dat recensies betrekking moeten hebben op accomodatie, personeel, enz.  een parkbaas die ook uitvoerende taken doet op het park is toch gewoon te zien als personeelslid?  als je een chalet huurt maakt het niet uit of een gewone parkmedewerker in je slaapkamer rondloopt zodra je een uurtje weg bent of dat het gaat om de eigenaar.
dus mijn conflict was met een personeelslid die toevallig ook nog eigenaar is.

u vraagt of ze dat bij meerdere chalets deden. dat zou ik niet weten, maar hij beweerde bij hoog en laag dat de chalets zijn eigendom waren en hij dus van niemand toestemming nodig had om onaangekondigd te gaan koekeloeren.
ik kan me voorstellen dat niet iedereen prijs stelt op een overnieuwsgierige parkeigenaar die in je slaapkamer gaat kijken of je niks te verbergen hebt.

mijn verhaal zegt dus heel wat over het park zelf en is niet enkel een persoonlijk conflict.

u schrijft "bij zoover heeft de tegenpartij het recht op een wederwoord en als blijkt dat het verhaal niet klopt verwijderd zoover dit."
onzin dus, want het verhaal klopte 100% en toch werd het verwijderd.
beetje raar van een "objectieve" site om een recensie meteen te verwijderen als een parkeigenaar zegt dat het verhaal niet klopt.

maar blijft u gerust denken dat zoover.nl objectief is en nooit verhalen verwijderd.
alleen dan niet gek opkijken als u zelf eens een hele vervelende ervaring krijgt met een park/hotel/restaurant-eigenaar terwijl u alleen maar positieve verhalen over hem/haar op zoover heeft gelezen. bent u dan ook zo sportief om hier toe te geven dat ik gelijk had?

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/zoover-waar-of-niet-waar