Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george321 - 18-08-2017 19:31:00
Computers & Telefonie

Oordopjes retourneren

van de site:

de volgende producten - gekocht in de winkel - kunnen wij niet retour nemen:
-     prepaid- en softwarepakketten
-     licentiegebonden producten
-     navigatieapparatuur
-     desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten
-     satelliettunerspakketten en smartcards
-     hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons)
-     op maat gemaakte producten en/of aanpassingen aan producten in opdracht van de klant

dit opzoeken kost minder tijd als u aanmelden op deze site.

overigens: een beetje goed setje oordopjes kost meer als € 25,00, een fatsoenlijke koptelefoon kost gewoon al meer dan € 100,00

o ja (edit), als uw zoon ze geprobeerd had in de winkel, hij ze dan gekocht of om een gesloten verpakking gevraagd?