Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 09-10-2017 18:48:32
Computers & Telefonie

Geschil met tele2 over een (spook)factuur en nu afgesloten wat nu

Kijkt u weleens in de spammap?
ik begrijp dat huren van telefoons niet. bedoelt u bij een abonnement een telefoon op afbetaling, in dit geval dus 2 telefoons?
ik zou toch nog maar even uw adminstratie goed controleren. misschien is er een automatische incasso niet doorgegaan wegens te weinig saldo?
fouten gemaakt met handmatig overmaken met bijv. het rekeningskenmerk? ik word altijd een beetje achterdochtig als mensen met betalingsproblemen en incasso's zeggen altijd netjes te hebben betaald. in de regel blijkt dat nl dan toch niet het geval te zijn.
u had al in maart actie moeten ondernemen, maar u heeft het laten sloffen naar ik begrijp, heel onverstandig.
in deschuldsanering zitten en dan 2 telefoons "huren"  begrijp ik overigens ook niet zo goed.