Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ol
old fellow - 31-01-2018 11:17:32
Computers & Telefonie

Levering tele2

Een abonnement met nieuw toestel besteld?

we willen je graag meer inzicht geven in het leverproces. hieronder lees je welke stappen worden doorlopen wanneer je een abonnement met nieuw toestel hebt aangevraagd:
1. we hebben je bestelling ontvangen en verwerken dit voor je.
2. we maken je bestelling klaar voor verzending. is je toestel niet voorradig? dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.
3. de online pakket dienst (opd) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af in één pakket. je ontvangt van de opd een e-mail waarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt. jij bepaalt zelf wanneer, opd levert ook ‘s avonds en in het weekend. bij de aflevering wordt je legitimatiebewijs gecontroleerd en teken je je mobiele contract. de bezorger zal je vragen om ter plaatse € 0,01 te pinnen voor de administratie.
let op: het identificatiebewijs en de bankgegevens moeten op dezelfde naam staan. als dit niet het geval is, kan de koerier het toestel niet afgeven.
4. je bestelling is afgeleverd.

het verhaal van de vraagsteller:

ik heb ze zo vaak gebeld dat ik uiteindelijk vandaag een hand tekening heb door gekregen dat ik die zogenaamd gezet had en de telefoon in ontvangst heb genomen.
nu de ham vraag: wat klopt er niet?