Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassagebruiker - 10-10-2018 22:58:15
Computers & Telefonie

Tevreden heid onderzoek

Je kan bij bedrijven waar je email toch al bekend is wèl je ei kwijt of de callcentre medewerker /ster zijn / haar werk wel of niet goed gedaan heeft. en dat door een extern buro of door het bedrijf zelf wordt beoordeeld kan fouten herstellen en de service verbeteren, dus, heb ik tijd, oké, heb ik geen tijd, klik weg.