Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 30-10-2018 15:36:15
Computers & Telefonie

Printerstatus: onderbroken kan niet printen

Info:
https://support.hp.com/nl-nl/product/hp-deskjet-2050-all-in-one-printer-series-j510/4027463" target="_blank">https://support.hp.com/nl-nl/product/hp-deskjet-2050-all-in-one-printer-series-j510/4027463






hp printers - afdruktaken zitten vast in de afdrukwachtrij



 




controleren of er foutmeldingen zijn

 


als uw printer hardwareproblemen heeft, zoals een papierstoring of een vastzittende wagen, of zelfs als de inkt bijna op is, kan het erop lijken alsof afdruktaken vast blijven zitten in de afdrukwachtrij.

bekijk uw printer en uw computerscherm.
als de lampjes knipperen of er eventuele fouten zijn, verwijdert u deze.
probeer nogmaals af te drukken.


staat uw printer offline of op afdrukken onderbreken?




 


het kan dat uw printer op offline gebruiken staat ingesteld of dat het afdrukken is onderbroken. dit kan gebeuren wanneer bijvoorbeeld uw cartridge leeg is en er nog printtaken in de wachtrij staan.


volg deze stappen:
in windows 8.1 of windows 10 drukt u tegelijk op de windows-toets en de letter x. klik in het menu dat linksonder verschijnt op configuratiescherm. klik onder ‘hardware en geluiden’ op apparaten en printers weergeven.


dubbelklik dan op de printer en klik in het menu van het verschenen venster op printer.
kijk of er een vinkje staat bij printer offline gebruiken en/of afdrukken onderbreken. staat voor (een van) beide opties onverhoopt een vinkje, dan haalt u het vinkje weg door er op te klikken.
sluit alle geopende vensters en probeer of de printer zijn werk weer doet.


https://www.oeps-inktop.nl/faq/staat-uw-printer-offline-of-op-afdrukken-onderbreken/" target="_blank">https://www.oeps-inktop.nl/faq/staat-uw-printer-offline-of-op-afdrukken-onderbreken/