Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 14-03-2019 03:18:49
Computers & Telefonie

Mega rekening youfone.

Hallo daniel11 , 

mag youfone de rekening wel zo hoog op laten lopen. 

uw vriendin had een data plafond moeten instellen , dit is de verantwoordelijkheid van de klant .

12. informatie over het data en bel plafond zijn beschikbaar op de website. de status van het plafond behoort tot de verantwoordelijkheid van de klant.. 

zij zegt geen melding gehad te hebben dat zij zo veel verbruikt had de eerste maand. 

waarschuwing per sms en e-mail 

zodra je het dataplafond activeert, gaat deze in per de eerste dag van de volgende maand. bij een verbruik van ongeveer 80% van je databundel, ontvang je een waarschuwing per sms en een e-mail. zodra de limiet volledig is bereikt, heb je de mogelijkheid om een extra databundel te kopen voor het restant van de maand. een databundel bijkopen kan via myyoufone 

voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://www.youfone.nl/sim-only/dataplafond" target="_blank">https://www.youfone.nl/sim-only/dataplafond 

https://www.youfone.nl/klantenservice/sim-only/gebruiken-en-instellen/internet/hoe-kan-ik-een-dataplafond-activeren" target="_blank">https://www.youfone.nl/klantenservice/sim-only/gebruiken-en-instellen/internet/hoe-kan-ik-een-dataplafond-activeren