Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fr
Frilse - 14-05-2019 16:25:33
Vakantie & Reizen

Afhandeling claim door sgr

Beste mensen,
wij hebben vandaag de sgr voor de zoveelste keer gebeld om te vragen hoe het met de afhandeling van de travelbirdreis zit. daar werd ik niet vrolijk van, alhoewel de medewerkster aan de telefoon uitermate vriendelijk en correct was, maar eigenlijk niets voor me kon doen, zoals alle vorige keren.

ik heb de claim op 26 november ingediend. ik heb recent weer iets in moeten sturen, en eerlijk is eerlijk ik had zelf begin februari in de eerste versie van die verklaring een vergissing gemaakt, maar die hadden ze wel heel gemakkelijk met de info uit de andere documenten kunnen rechtzetten.
wat mijn claimdossier betreft "is mijn claim ontvangen en wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen". dat is dus de tekst die je meteen krijgt als je hem indient en dat is nu nog steeds zo..
de vraag die ik in december op hun site in mijn claimdossier heb gesteld is nooit beantwoord; de info die toen onder twee verschillende tabjes in mijn claim stond was namelijk niet met elkaar te verenigen. "de claim zou voor betaling in aanmerking komen en was daartoe verzonden" onder het ene tabje en "ik moest nog iets leveren" onder het andere. vervolgens ging de tekst weer naar "we hebben uw claim ontvangen en die wordt zo snel mogelijk...

ik heb viavia begrepen dat het inschakelen van een advocaat waarschijnlijk wel zou helpen. kosten: zo'n beetje het bedrag van de reis en dat weet de sgr natuurlijk ook. zullen we met elkaar, voor de privacy voor mijn part via kassa, een advocaat inschakelen, dan blijven de kosten overzichtelijk. of weet kassa met publiciteit de wagen aan het rijden te krijgen? ik hoop er binnenkort een streep onder te kunnen zetten.