Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivo W - 18-03-2020 23:08:24
Vakantie & Reizen

Hulp gevraagd bij onbereikbaarheid vliegtuigmaatschappij

Mijn tip: door blijven ademen, die 200 euro als 'verlies' gaan beschouwen en over drie weken nog eens proberen om contact met de organisatie te leggen. 

het vliegverkeer ligt wereldwijd zo goed als volledig plat. de eerste prioriteit is nu om mensen die op hun vakantie adres gestrand zijn alsnog naar huis te vervoeren. dat gaat wereldwijd om miljoenen mensen. dat kost veel tijd en mankracht. naar schatting zijn er al 200.000 nederlanders die vanwege vakantie of zakenreis in het buitenland zijn en die nu in problemen komen met hun terugreis. van alle landen samen gaat het om miljoenen.

en voorts zal het waarschijnlijk nog maanden duren voor er weer veilig gereisd kan worden. omboeken zal daarmee lastig worden. geld terug is ook geen optie. zodra een reisorganisatie daaraan begint, is deze binnen een uur failliet.