Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 03-07-2020 20:42:33
Vakantie & Reizen

Waarom kan ik niet kosteloos annuleren en ben ik mijn aanbetaling kwijt

Hallo marcel beker , 

veelgestelde vragen , 

mijn vakantie gaat door, maar ik wil helemaal niet op vakantie. kan ik nog annuleren?

uw vakantie kan doorgaan maar u gaat op dit moment liever niet? dan kunt u uw reis omboeken. we hebben tijdelijk onze omruilgarantie versoepeld. hiermee kunt u kosteloos uw reis omboeken naar een andere datum, bestemming of ander reisgezelschap. dit versoepeld omruilgemak is geldig tot en met 31 augustus 2020. meer informatie leest u hier: https://www.kras.nl/omruilgemak" target="_blank">https://www.kras.nl/omruilgemak of https://www.goedideereizen.nl/omruilgemak" target="_blank">https://www.goedideereizen.nl/omruilgemak . u kunt de reis ook annuleren, de reguliere annuleringsvoorwaarden zijn dan van toepassing.

voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://www.kras.nl/informatie/coronavirus-faq" target="_blank">https://www.kras.nl/informatie/coronavirus-faq 

https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/uw-reisrechten-bij-het-coronavirus" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/uw-reisrechten-bij-het-coronavirus 

https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/alles-over-vouchers-tegoedbonnen-en-compensaties" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/alles-over-vouchers-tegoedbonnen-en-compensaties