Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 04-03-2022 14:16:53
Vakantie & Reizen

In de ns-app zie ik een prijs staan voor een retour?

En wat gebeurt er wanneer u op "meer info" drukt? wellicht bedoelt ns hier te melden: "als u informatie over de prijs retour wilt kunt u daar meer info over krijgen"
het is al een tijdje zo dat er geen "retours" meer worden verkocht: de prijs is altijd het dubbele van de enkele rit prijs. het enige dat zou kunnen optreden is wanneer u over een
dal-korting of dal-vrij beschikt: dan is in de daluren de prijs lager dan in de spits. als u dus op een donderdag om kwart voor tien incheckt betaalt u daluren prijs en als u dan tussen 16h 's middags en 18h30 's avonds incheckt voor de terugreis betaalt u spitsuren prijs ....

echter, ik ben het met u eens: zoals het hier wordt gepresenteerd is het niet duidelijk wat u moet betalen. aanmelden zou ik overigens nooit doen!

in het verleden is er veel discussie geweest rondom de chipkaarten, en is uiteindelijk de zogenaamde anonieme chipkaart op de markt gekomen juist omdat mensen het recht hebben
zo anoniem mogelijk te reizen. door het aanmeld systeem dat de ns nu heeft ingevoerd wordt toch weer dit recht aangevallen!

feitelijk gebeurt dit ook al omdat je niet meer contant een ov rit kan betalen maar altijd over een bankpas/bankrekening, dus 100% anoniem reizen kan al niet meer sind een tijdje!

je wordt overal gevolgd!