Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inno1 - 22-07-2022 14:00:42
Computers & Telefonie

Weet iemand hoe ik microsoft nederland kan bereiken en een mens te spreken mijn

Deze link gaat over proberen met facturering: https://support.microsoft.com/nl-nl/account?fref=home.drawers.order-history.get-billing-help

en deze over een dubbele office licentie. https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/all/dubbele-office-licentie/0670b7d5-e971-4d33-91d4-11c6f72f167a

microsoft is kampioen in het rondpompen van support pagina's en in onduidelijkheid over hoe echt te handelen. ik heb ze vorige week nog gebeld (ik wilde mijn onedrive updaten) en ik werd na een kwartier keuzemenu's weer verwezen naar de website - omdat ik geen speciale technische ondersteuningsmodule heb.

los daarvan lijkt me storneren niet zinvol, want u lost er nuks mee op. sterkte.