Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marleenvanh - 16-02-2024 11:29:44
Vakantie & Reizen

Annuleren reservering hotelkamerveilingen

Gratis annuleren betekent normaal gesproken dat je de hele betaalde som terugkrijgt wanneer je voor een bepaalde datum annuleert en niet een deel kwijt bent (omdat de andere partij al kosten gemaakt heeft of zou hebben). wanneer je niets terug krijgt zijn de annuleringskosten dus 100%. de vraag is of de voucher uitgevende partij u een nieuwe voucher geeft of niet. zo ja dan is er niets aan de hand zo nee, dan ligt het waarschijnlijk iets gecompliceerder want daar kunnen weer andere regels gelden.... daarom: laat u niet (meer) in met dit soort voucher bedrijven, dat is heel vaak een garantie voor ellende. trivago of een dergelijk bedrijf kijken, en het hotel met het beste aanbod zelf contacten. vertellen wat je betaalt wanneer je via trivago of booking of ..... boekt en of je het ook direct bij hen voor die prijs kan boeken. ze hoeven dan de commissie niet af te dragen, dus bijna altijd is 'ja hoor, dan kan'  dan het antwoord. annuleren voor een bepaalde tijd vòòr aankomst is bijna altijd gratis bij hotels (en dan wordt het geld teruggestort). met creditcard betalen helpt ook want dan gaan die voor je aan het werk om de rembours gedaan te krijgen. succes!