Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jetty - 16-03-2024 12:34:29
Computers & Telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door ziggo/vodaphone ivm glasvezel

enige tijd geleden kregen wij een folder in de bus van odf (open dutch fiber) met informatie over het aanleggen van glasvezel in heel amsterdam. de straten gaan open en iedereen in onze flat zou persoonlijk benaderd worden om een afspraak te maken om de glasvezel aan te sluiten. wij hadden hier geen behoefte aan en hebben contact opgenomen met ziggo, onze provider, of dit noodzakelijk was. het antwoord was nee. dus hebben wij niet gereageerd.
enkele weken geleden werd de straat opengebroken en tot onze verbazing werd ongevraagd en zonder onze toestemming onze meterkast, die op de gezamelijke hal is, opengemaakt  en de glasvezel geinstaleerd. hier heeft ziggo helemaal niets mee te maken.
bij navraag bij verschillende buren bleek dat bijna niemand toestemming had gegeven en hier behoefte aan had.
uit de folder blijkt dat de instalatie vrijblijfend zou zijn en alleen op afspraak geinstaleerd/aangebracht zou worden. 


het is ons gewoon door de strot geduwd. de meterkast is onderdeel van ons huis en daarom voelt dit aan als huisvredebreuk.