Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 30-03-2024 10:48:57
Computers & Telefonie

Simpel

Simpel verstuurt een eerste sms bij 80% bundel verbruik en daarna nog één als de bundel overschreden is.
in de tekst staat het woord ongeveer 100% en niet bijna 100% en kan het zijn dat ten tijde van het versturen de datalimiet al overschreden is en pas als u de mobiele data op uw telefoon uit zet stopt.
daarbij is het zo dat u die data heeft verbruikt en u was al gewaarschuwd in de eerste sms en heeft daar geen actie op ondernomen.
in veel gevallen leidt een grotere databundel ook tot een groter data verbruik en zonder dat u het doorheeft gaat u boven de bundel uitkomen en daarvoor zij die sms berichten bedoeld.
simpel heeft in weze niets verkeerd gedaan en u ook nog eens het voordeel van de twijfel gegeven door de helft te compenseren en daarbij op uw peroonlijke pagina kunt u zoals reeds gedaan heeft zelf limieten instellen en maakt dat simpel u alle mogelijkheden biedt om hoge kosten te voorkomen maar als u die mogelijkheden niet gebruikt houdt het voor simpel ook op.
ook die mogelijkheden had u net als de toegepaste inflatiecorrectie kunnen weten en kunt u zich niet op onwetendheid beroepen.