Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ar
Arjan25 - 30-03-2024 20:02:56
Computers & Telefonie

Simpel

Er staat op klacht.nl meer soort gelijke topics.
deze site had ik bezocht omdat ik precies het zelfde heb meegemaakt.

vorige week samen met mijn vrouw voor een andere auto aan het kijken en toen wou ik even op de site van de garage naar een bepaalde auto kijken.
kreeg ik binnen 1 minuut de 80 en 100% verbruik smsbericht.
bleek ik dat ik 1600mb heb verbruikt terwijl ik niks bijzonders heb gedaan die dag.
moest 25 euro bij betalen, dit terwijl ik alleen online even iets aan het opzoeken was.

van alle apps heb ik uit staan dat ze mobiele gegevens mogen gebruiken op de achtergrond.
updaten alleen via wifi.
ik heb contact gezocht via whatsapp, het contactformulier en gebeld.
maar ze hebben allemaal het zelfde verhaal ligt aan updaten, ligt aan achtergrond verbruik.
je komt gewoon niet verder bij hun, dus maar gekozen voor de 50% colance, ik zag geen andere optie
terwijl ik al een smartphone heb sinds de jaren 90, deze telefoon 2 jaar heb, dus weet ik wat er op de achtergrond gebeurd en zou het vaker voorkomen.
moderator ben op een groot computer forum, dus genoeg verstand heb van telefoons en electronica.
maar heb ligt alleen aan de klant en nooit bij hun.