Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MartinG010 - 24-04-2024 11:34:53
Computers & Telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door ziggo/vodaphone ivm glasvezel

Update: ik heb een paar weken geleden het recht van verzet van ziggo ingevuld, maar dit lijkt niet te werken. ik wordt nog steeds bijna wekelijks gebeld. een klacht indienen bij ziggo lijkt vrij lastig: geen emailadres te vinden, via chat kan alleen met een ziggo app en de enige andere optie is bellen. dat kan alleen gratis vanaf een ziggo lijn en anders via een betaald nummer. daar heb ik niet zo'n zin in en bovendien niet zoveel vertrouwen dat het helpt om met één of ander callcenter te gaan bellen.

ik blijf nummers blokkeren, maar ze bellen steeds met andere nummers vanuit verschillende steden. als ik wel een keer opneem en aangeef echt niet meer gebeld te worden, proberen ze doodleuk toch weer in discussie te gaan dat ik dan zonder internet kan komen te zitten. als ik dit afkap, wordt ik dus een week later doodleuk weer gebeld.