Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ab
abedeurloo - 21-03-2006 23:48:51
Computers & Telefonie

Acn

t is allemaal hardstikke mooi! ik kom net terug van een acn presentatie en zit met nog te veel vragen, ik vraag me bijvoorbeeld steeds af waarom we €400(ook dit verschilt volgens mij per regio) in moeten leggen en of het wel zo makkelijk is om je doel voor een bonus van marliefst €1000 te behalen. in principe heb je dan maar een winst van 600 euro en een heleboel verantwoordelijkheden op je nek waar je, mits je succes hebt, geen vat meer op hebt.


de presentatie waar ik vanavond ben geweest was erg slordig, er zit veel wil achter maar er ontbrak gewoon veel aan de profesionaliteit. het klinkt dan nog zo mooi dat je makkelijk geld verdient en bij hun goedkoop kan bellen maar we zijn nu ook weer niet zo 'zuunig' in nederland dat we als consument voor een paar euro van bijvoorbeeld tele 2 over zouden stappen naar een onprofecioneel en in australie reeds veroordeeld bedrijf wegens piramideverkoop als anc.


wij mensen zijn altijd "gewoontedieren"geweest en zijnhet nog steeds: gewoonte dieren we hebben behoefte aan reclame, naamsbekendheid en mond-op-mond reclame. anc zegt niet aan promotionele activiteiten te doen omdat dit te veel geld zou kosten, zijn die personeels kosten dan gratis? wat denkt u dat het een bedrijf als anc gaat kosten als de helft van de vertegenwoordigers de 1e maand bonus behaald van €1000. willen ze dit terug gaan verdienen met gratis bellen naar andere abonnementen en pakketten van, volgens de site minder dan € 4,45?


waarom huren ze dan voor het zelfde geld dan niet een stel telefonistes in die in dezelfde tijd 10* meer klanten kunnen werven? waarom denken ze te kunnen winnen van telefooncompanys als kpn? die beheren toch immers een groot deel van de masten in nederland? het zou op korte termijn wel geld kunnen opbrengen voor mensen die andere (met een mooi woord) vertegenwoordigers voor hun laten lopen. kpn heeft zoveel macht/reserves dat ze net als microsoft of ahold de kleine concurrent er uit kunnen prijzen/kopen.


aan de andere kant,als het je lukt een groot netwerk op te bouwen, het allemaal minder onschuldig is dan het lijkt moet je gebruik maken van de negatieve naamsbekendheid en zal je, net als een bekende zanger met een hit misschien wel jarenlang kunnen profiteren van een dienst die je in het verleden heb verricht.