Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-06-2006 20:39:33
Computers & Telefonie

Opzegging abonnement

hai lammens,


als alles goed werkt laat het dan zoals het nu op dit moment is, ik denk dat je dan beter af bent dan wanneer je opzoek gaat naar een andere provider.


zelf begon ik met euronet, nederlands bedrijf prijzig maar wel goed, dit werd later overgenomen door wanadoo, frans bedrijf. door het adsl gebeuren hang ik ook bij wanadoo aan het lijntje, maar ik moet zeggen alleen in het begin een klein probleempje en daarna, even afkloppen, zonder problemen.


wat dit nu teweeg brengt lees eerst dit even, van de kassasite gehaald:


quote
telecombedrijf orange nederland, een zorgenkindje van france télécom, hoopt een belangrijke stap te hebben gezet om het tij te keren. het concern voegt alle activiteiten op het gebied van mobiele en vaste telefonie én breedbandinternet samen. die ingreep moet het telecombedrijf helpen om uit de verliezen te komen.
/quote


wel eerst libertel nu is het orange en alles is weer in handen van 'france télécom' en als je nu tussen de regels doorleest zal dit ook niet lang duren dan worden we weer naar een ander geschopt.


zelf denk ik eraan om dan als het verkeerd mocht gaan gewoon met mijn adsl bij kpn te blijven, maar ja wat is wijsheid, we gaan het zien.


succes met je eventuele beslissing,
hell-rider