Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martin1 - 24-05-2007 18:44:35
Computers & Telefonie

Orange levert niet goed werkend toestel

De mobielde telefoon die u geleverd heeft gekrgen bij het abonnement, staat los van het aangaan van het abonnement. u kunt het abonnement dus niet ontbinden, vanwege een defect aan de mobiele telefoon. de verkoper van de mobiele telefoon, in dit geval organge, is ook verantwoordelijk voor het juist functioneren van deze telefoon. mocht er een defect zijn, moet u de verkoper in staat stellen het defect te verhelpen. als de verkoper kiest voor reparatie, omdat vervanging veel duurder is, moet u hier genoegen mee nemen. wel dient de verkoper de overlast tot het minimum te beperken. dit betekent in de praktijk dat een toestel niet vaker dan 2-3 keer voor een gebrek gerepareerd mag worden.