Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2007 01:33:03
Computers & Telefonie

Al ervaringen met alice.nl?

poe poeh, na alle (momenteel 33) pagina's doorgespit te hebben geloof ik dat mijn vragen wel bevredigend beantwoord zijn. dit abonnement lijkt vooral bedoeld voor mensen die niet al te veel met zaken willen rommelen, vooral huis tuin en keuken-gebruik. gratis bellen 24x7 naar vast klinkt goed.


ik had enige zorg omtrent port-forwarding, maar dat kan via addressmapping dus ondervangen worden. niet dat ik het veel gebruik, maar de "noodzaak" zou voor mij kunnen toenemen.


op mijn adres is adsl2+ beschikbaar met een geschatte snelheid tussen 16 en 20 mb/s, terwijl ik nu al zeer content ben met m'n 6 mb/s xs4all lijn.


administratief gaat er nog redelijk wat mis, de organisatie zit nog helemaal in de leer-fase. toch (nog) geen klachten over financiƫle afhandeling.


omzettings-leed zoals ipb/tele2 lijkt vooralsnog niet aan de orde.


uiteraard is een xs4all account wat luxer aangekleed, daar staat dan ook een ca. 2x zo hoge prijs tegenover. het gaat erom de verwachtingen recht te zetten.


nu nog even uitzoeken wat ik voor opzeg-termijnen heb....