Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-10-2007 23:16:21
Computers & Telefonie

Al ervaringen met alice.nl?

Ondertussen 60 euro ruim kwijt aan belkosten naar de klantenservice
2 x contact gehad, terugbelafspraken worden niet nagekomen.
gelukkig heb ik gesprekken getaped.
doordat ik op afgesproken tijden thuis was, was ik niet in staat om werkzaamheden te verrichten
tevens ligt mijn verbinding er tussen 16.00 en 20.00 uur er elke keer uit
kon geen foto's zenden, naar opdrachtgever, conclusie: deadline misgelopen en 270 euro kwijt.
laat ik gebruikers een ding adviseren, iedere keer als je een medewerker spreek, deel dan mee dat je het gesprek opneemt( juridisch gezien, moet je hun dat laten weten)
als ze dan hun afspraken niet nakomen, heb je tenminste het recht aan jouw kant in geval voor eventuele schadeclaims, omdat alice zijn afspraken niet nakomt.
ik heb vandaag alleen al op mn kpn lijn tussen 18.30 uur en 19.30 uur tussen 20.00 en 20.50 uur en tussen 21.15 tot 12.55 in de wacht gestaan, zonder maar 1 keer te woord zijn gestaan.
kortom, als je klachten hebt, tape de gesprekken.
ik heb 6 emails verzonden in een tijdsbestek van 2 weken en slechts een keer een standaardmail terug gehad, waar geeneens antwoord op mijn vragen werd gegeven.
alice heeft een totaal incapabele klantenservice, waarschijnlijk vers van t vmbo geplukt, als je er eens een keer doorheen komt, kunnen ze 8 van de 10 keer geeneens een antwoord op je vraag geven.
hierbij doe ik een oproep aan alle alice klanten die onbehoorlijk zijn behandeld en ondanks gedane toezeggingen niet goed geholpen zijn en zo als ik aan t lijntje gehouden word, om onze krachten te bundelen en ik ben bereid om via een gerechtelijke procedure ons recht te halen.
aangezien je als individuele client niet serieus genomen word, lijkt het me beter om onze klachen te bundelen, zodat er daadwerkelijk wat gedaan kan worden aan de abominabele en arrogante houding van deze provider.
deponeer uw klacht op klachtenoveralice@gmail.com
samen staan we sterker.
ik zal er persoonlijk voor zorgen, dat uw klacht word doorgezonden naar alice.