Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-01-2008 21:14:37
Computers & Telefonie

Al ervaringen met alice.nl?





heeft u wel eens 2 maanden zonder internet gezeten, nee ?stap dan nu over op alice!! om snellere verbinding te krijgen ging ik naar alice. na 2 maanden, talloze dure telefoontjes nog steeds geen internet. heb het nu opgegeven en mijn aanvraag loopt nu bij telfort die wel over een technische dienst beschikt die je kan bereiken.












geachte heer renes,

bedankt voor uw e-mail. uw vraag betreft uw internetverbinding.

wij vinden het erg spijtig om te moeten vernemen dat u uw order heeft opgezegd. als antwoord op uw vraag moeten wij u helaas melden dat dit niet anders is dan de antwoorden die u reeds telefonisch heeft ontvangen. uw probleem is nog onder behandeling bij de collega's die ons ondersteunen. zij hebben nog geen gepaste oplossing en daarbij dus geen antwoord voor u gevonden. wij vinden het erg vervelend dat ook wij u geen opheldering kunnen geven.

wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, onze excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet,

het alice team

<script>document.getelementbyid("msgcontainer").innerhtml='\x0d\x0a\x3cmeta http-equiv\x3dcontent-type content\x3d\x22text\x2fhtml\x3b charset\x3dunicode\x22\x3e\x0d\x0a\x3cmeta name\x3dgenerator content\x3d\x22microsoft safehtml\x22\x3e\x3ctitle\x3e\x3c\x2ftitle\x3e\x3cstyle\x3e\x0d\x0a.externalclass\x0d\x0a\x7bcolor\x3a\x23000000\x3btext-decoration\x3anone\x3bfont-size\x3a10pt\x3bfont-family\x3averdana,\x0d\x0aarial\x3bfont-weight\x3anormal\x3b\x7d\x0d\x0a.externalclass table\x0d\x0a\x7bcolor\x3a\x23000000\x3btext-decoration\x3anone\x3bfont-size\x3a10pt\x3bfont-family\x3averdana, arial\x3bfont-weight\x3anormal\x3b\x7d\x0d\x0a.externalclass ec_a.link\x0d\x0a\x7bcolor\x3a\x23000080\x3btext-decoration\x3aunderline\x3bfont-size\x3a10pt\x3bfont-family\x3averdana, arial\x3bfont-weight\x3anormal\x3b\x7d\x0d\x0a.externalclass ec_a.visited\x0d\x0a\x7bcolor\x3a\x23000080\x3btext-decoration\x3aunderline\x3bfont-size\x3a10pt\x3bfont-family\x3averdana,\x0d\x0aarial\x3bfont-weight\x3anormal\x3b\x7d\x0d\x0a.externalclass ec_a.hover\x0d\x0a\x7bcolor\x3a\x23000080\x3btext-decoration\x3aunderline\x3bfont-size\x3a10pt\x3bfont-family\x3averdana, arial\x3bfont-weight\x3anormal\x3b\x7d\x0d\x0a.externalclass ec_a.active\x0d\x0a\x7bcolor\x3a\x23000080\x3btext-decoration\x3aunderline\x3bfont-size\x3a10pt\x3bfont-family\x3averdana, arial\x3bfont-weight\x3anormal\x3b\x7d\x0d\x0a\x0d\x0a\x3c\x2fstyle\x3e geachte heer renes,\x3cbr\x3e\x3cbr\x3ebedankt voor uw\x0d\x0ae-mail. uw vraag betreft uw internetverbinding.\x3cbr\x3e\x3cbr\x3ewij vinden het erg\x0d\x0aspijtig om te moeten vernemen dat u uw order heeft opgezegd. als antwoord op\x0d\x0auw vraag moeten wij u helaas melden dat dit niet anders is dan de antwoorden\x0d\x0adie u reeds telefonisch heeft ontvangen. uw probleem is nog onder\x0d\x0abehandeling bij de collega\x27s die ons ondersteunen. zij hebben nog geen\x0d\x0agepaste oplossing en daarbij dus geen antwoord voor u gevonden. wij vinden\x0d\x0ahet erg vervelend dat ook wij u geen opheldering kunnen geven.\x3cbr\x3e\x3cbr\x3ewij\x0d\x0ahopen u hiermee voldoende te hebben ge\u00efnformeerd, onze excuses voor het\x0d\x0aongemak.\x3cbr\x3e\x3cbr\x3emocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op\x0d\x0a0900-1560 \x28ma t\x2fm vrij\x3a 08.00 - 22.00 uur, za\x3a 09.00 - 22.00 uur, 25\x0d\x0aeurocent per minuut\x29 of op www.alice.nl. \x3cbr\x3ewij horen graag van u. \x3cbr\x3e\x0d\x0a\x3cbr\x3emet vriendelijke groet,\x3cbr\x3e \x3cbr\x3ehet alice team\x3cbr\x3e ';