Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robertkloek - 22-01-2008 12:42:06
Computers & Telefonie

Barst in laptop

ik weet natuurlijk niet hoe jij je verhaal richting hp hebt gebracht. maar een productiefout, ik weet het niet. misschien specifiek in jouw laptop.


echter heb ik wel ervaring met deze laptops en weet dat ze erg robuust zijn.

iets anders, jij meld dat hp zicht arro opstelt. je beschikt over een notebook uit de business line. je bezit deze slechts 2 jaar. je zou je verhaal misschien heel anders moeten brengen.
ik ken iemand die een business laptop via via heeft gekocht. hij had geen officiële aankoopbon. echter op een gegeven moment deed zijn toetsenbord (ingeboud) niets meer. hij heeft hp gebeld, er kwam een monteur langs die ter waarde van €100,- een ander toetsenbord erin heeft gezet. hij hoefde niets te betalen. want zijn laptop zat automatisch tot 2010 in de garantie. en dit zonder aan te tonen waar en wanneer je hem gekocht hebt. dat vind ik nou echte service. dus jouw laptop staat allicht bij hp geregistreerd. je zou eens kunnen melden dat je dit probleem hebt door het aan en loskoppelen van de docking-station. misschien kunnen ze je tegemoet komen.